אירועים, גם פרטיים וגם עסקיים, הם תבלין מוצלח מאוד לשגרה. כדי שהתוצאה תעמוד ברף הציפיות שיש לכולנו – רף שהופך גבוה משנה לשנה – חשוב להקדיש מחשבה רבה להפקת האירוע, והבסיס הוא קונספט מנצח. כאן בעמוד תמצאו מידע בנושא והמלצות שיעזרו לכם ליצור את הקונספט המדויק ובזכותו אירוע מנצח.
מקוריות
לא קל להיות מקוריים בעידן שבו התחושה הרווחת היא Been There Dona That, וכשיש הרבה מאוד אירועים מכל הסוגים כל הזמן, אבל כדאי להתאמץ. אירוע שלא נראה כמו הרבה מאוד רגעים אחרים הוא אירוע שכל מי שמשתתף בו יזכור אותו, וכמובן שיזכור אותו לטובה בזכות אותם רגעים ייחודיים. זה המפתח הראשון במסגרת הפקת אירועים למציאת קונספט לאירועי קידום מכירות, ערב גיבוש בחברה, השקת קמפיין פוליטי או כל אירוע אחר.
התאמה לאופי ולמטרת האירוע
המפתח השני של בחירת קונספט לטובת הפקת אירועים עסקיים, ציבוריים וגם פרטיים הוא התאמה לאופי ומטרת האירוע. אם למשל מדובר בהשקת מותג חדש, מפיקי אירועים מיומנים יפתחו קונספט שהולם את ערכי המותג ומבליטים את הייחודיות שלו. קונספט לאירוע שמיועד למשפחות עובדים יהיה כזה שמתאים גם לקהל הצעיר של הילדים וגם לקהל המבוגר יותר של ההורים, ובעיקר מאפשר לחזק את החיבור הבין-דורי, ובאופן כללי קונספט שמשרת את המטרה הוא קונספט מנצח.
תשומת לב לכל פרט ופרט: הסוד של הפקת אירועים מוצלחים
המרכיב השלישי ביצירת קונספט מנצח לטובת אירוע שישמח את כל המשתתפים בו וישיג את המטרות שלו הוא תשומת לב לכל פרט ופרט. ליתר דיוק, חשוב לפתח קונספט שאפשר גם לממש אותו, כמובן במסגרת התקציב של האירוע. כשיש היתכנות אמיתית למימוש, וישנה גם הקפדה על כל פרט ופרט כדי שישתלבו בקונספט הכללי, התוצאה תהיה אירוע מושלם.
לכן, חשוב למצוא חברת הפקת אירועים עם ניסיון רחב היקף. איכויות חשובות אחרות הן יצירתיות גבוהה מצד אחד (כדי לייצר קונספט מקורי), ומצד שני עבודה מסודרת ומוקפדת (כדי להבטיח מימוש מדויק) – אבל בכל מקרה אין תחליף לניסיון מעשי והתמודדות עם תרחישים שונים בשטח.